You haven't verified your email address yet

JewelHouse

Location: In India
Feedback score: 96.0%
Number of reviews: 135
Catawiki member since: September 26, 2016
120
Positive
10

Neutral
5
Negative
June 11, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
collier aux pierres un peu petites et le fermoir s'est déjà cassé, j'ai peut-être fait un faux mouvement....
View translation Automatically translated. Turn off
May 13, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Very nice sphere, very fast shipping
View translation Automatically translated. Turn off
May 13, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
I payed my order one month ago. My order has not been sent yet. What is happening. The seller didn't answer to my mail
View translation Automatically translated. Turn off
May 2, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
40 giorni di reclamo: evidente difetto non segnalato nella descrizione d'asta.50 euro di rimborso pattuiti ma con inaspettato addebito di 3,05 euro spese operazioni...Tutto attestabile da catawiki.
View translation Automatically translated. Turn off
April 3, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Envoi rapide et soigné
View translation Automatically translated. Turn off
March 23, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
All 100% O.K. Dank, dirk111
View translation Automatically translated. Turn off
March 19, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
envoi rapide, excellente condition
View translation Automatically translated. Turn off
March 16, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Nice. Thank you...
View translation Automatically translated. Turn off
March 16, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
beautifull pieces!!! thank you very much
and very fast delivery!
top top top
View translation Automatically translated. Turn off
March 8, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Besteling is nog niet geleverd. Volgens dpd hebben ze het wel een keer aangeboden toen ik niet thuis was. Nu is het pakket kwijt?
Aramax is er mee bezig.
View translation Automatically translated. Turn off
February 25, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
PERFECT - VERY GOOD
View translation Automatically translated. Turn off
February 17, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Very serious and honest seller, very recommended. Thanks
View translation Automatically translated. Turn off
February 16, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
alles in orde
View translation Automatically translated. Turn off
February 16, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
la qualité du produit est surestimer en sachant
que ces pierres précieuse résiduel de la tanzanite.
View translation Automatically translated. Turn off
February 13, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
top
View translation Automatically translated. Turn off
February 5, 2018
Ho pagato 22 euro e dopo un mese ancora niente. Per 22 euro mi aspettavo qualcosa di più rapido. Non posta normale. Molto delusa
February 1, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
10,5cm??? max 8cm....
very disaponed!!
View translation Automatically translated. Turn off
January 30, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Tutto bene grazie
View translation Automatically translated. Turn off
January 30, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
7 kavels gekocht op 17 december,slechts ontvangen op 30 januari. In de kavelomschrijving werd geen melding gemaakt van eventuele kosten douane Alle 7 kavels werden los doorelkaar in 1 pakket verzonden
View translation Automatically translated. Turn off
January 19, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Non ho ancora ricevuto il collier in opale...
Il venditore mi ha risposto che si é informato sulla spedizione e che non dipende da lui in quanto ha spedito per tempo. Spero che arrivi a breve.
View translation Automatically translated. Turn off
January 17, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Niet zoals op foto - weinig verschillende kleuren. Ook 30.51€ douanekosten moeten betalen - dubbel van de waarde van de stenen
View translation Automatically translated. Turn off
January 16, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
non ho ancora ricevuto la spedizione
View translation Automatically translated. Turn off
January 8, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Very well Packed, nice stones. Very satisfied!
View translation Automatically translated. Turn off
January 4, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Heel mooi !
View translation Automatically translated. Turn off
December 30, 2017
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
perfect
View translation Automatically translated. Turn off

Subscribe to the Catawiki newsletter

Stay up to date with the latest auction news and more.

It is always possible to unsubscribe

Download the Catawiki Auction App

Download on the App Store Download on the App Store

X
Not registered yet?
By creating your free Catawiki account, you’ll be able to bid on any of our 35,000 special objects up for auction every week.
or Sign in

Never miss another special object!

Catawiki auctions off 30,000 special objects every week. Leave your email address, and we will send you free updates on our special objects and great discounts.

No, I'm not interested in special objects or discounts