You haven't verified your email address yet

DOMINO

Location: Nl Netherlands
Feedback score: 94.4
Number of reviews: 91
Catawiki member since: February 2, 2015
85
Positive
1

Neutral
5
Negative
June 26, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Leuke bril, goede pasvorm. Keurig verpakt!
View translation Automatically translated. Turn off
April 26, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Bonjour. premier lot gagné chez vous et l'objet a été perdu par VMF. Cela fait réellement pas sérieux. Maintenant j'attend le remboursement complet de ce lot qui m'a coûté 314 euros.
View translation Automatically translated. Turn off
Response by seller:
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Chère Madame Patrice IVARS,

Merci pour votre mail.

Nous avons pris en compte votre demande. Malheureusement, DHL n'a pas trouvé l'emplacement de votre colis. Vous recevrez la valeur dans le numéro de compte spécifié.

Nous espérons que vous nous avez suffisamment informés et nous nous excusons pour les désagréments occasionnés.

Cordialement,

VMF
View translation Automatically translated. Turn off
February 20, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
chiedo scusa la stola è arrivata regolarmente .ho soli sbagliato a inviare feedback a questo venditore chiEdo molte scuse
View translation Automatically translated. Turn off
Response by seller:
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
your package is in ITALY for a almost month already please contact EURODIS as soon as possible Waybill: 158490100024928763947838 (http://eurodis.com/track-trace?158490100024928763947838) why not contacting us before leaving negative feedback ?!
View translation Automatically translated. Turn off
November 26, 2017
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
The photos did not show the real situation, There is no photo description for dirty and worn parts!
View translation Automatically translated. Turn off
September 20, 2017
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Merci pour l'envoi rapide.
La robe va très bien et elle est superbe comme sur les photos.
J'aurais aimé la ceinture avec, mais l'annonce précisait son absence.
View translation Automatically translated. Turn off
September 5, 2017
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
snel en goed
View translation Automatically translated. Turn off
April 28, 2017
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
very professional!
View translation Automatically translated. Turn off
April 24, 2017
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Dankjewel voor de mooie jas
View translation Automatically translated. Turn off
April 13, 2017
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Product voldoet perfect aan de beschrijving, snelle en efficiënte levering, goede service.
View translation Automatically translated. Turn off
March 30, 2017
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Good morning.Just received Brioni tie,afther 12 days from payment.There is a little stain on the tie,wich i think the seller should show it on pictures or inform buyers about it.Not very happy.Thanks.
View translation Automatically translated. Turn off
Response by seller:
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Let op: dit is een ongedragen archief stuk. Het is echter niet nieuw en dus kunnen kleine onvolkomenheden hebben.
View translation Automatically translated. Turn off
March 29, 2017
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Fast delivery and product in excellent conditions! Thank you
View translation Automatically translated. Turn off
March 12, 2017
Please note: some elements on this page have been translated automatically.


Not trustworthy.
It is not the quality of manufacture that is concerned, but your morality. The lining is moth-eaten (among others) and you do not even apologize.
Lys
View translation Automatically translated. Turn off
Response by seller:
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Dear Ms Ys PEREZ,
I was saddened to learn of your negative reaction to my Burberrys Colbert. I strive to reach everyone who has an interest in elegant design and a nice finish, but I understand that for some my selection may be incompatible with their own. Your comments will certainly help me, as I am constantly revising and redesigning the selection of offers. It is my goal to provide something that can help everyone who is interested in true premium quality. Thank you for your comments.
Kind regards VMF
View translation Automatically translated. Turn off
December 13, 2016
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Voldoet aan mij verwachting. Ziet er prachtig uit.
View translation Automatically translated. Turn off
November 16, 2016
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Ho apprezzato moltissimo la disponibilità del venditore e la sua serietà. P
Capo bello,in stato perfetto. Grazie
View translation Automatically translated. Turn off
October 24, 2016
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Zeer snelle verzending ,vriendelijke verkoopster,laarsjes in heel goede staat. Een aanrader!
View translation Automatically translated. Turn off
August 27, 2016
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Very Nice dress! Thank You!
View translation Automatically translated. Turn off
May 2, 2016
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
很满意,谢谢!
View translation Automatically translated. Turn off
April 19, 2016
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Supersnelle bezorging en een goed uitziend artikel. Ben er blij mee.
View translation Automatically translated. Turn off
March 25, 2016
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Helemaal blij met deze sjaal.
View translation Automatically translated. Turn off
March 9, 2016
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Snel verzonden, goed verpakt. Alleen de maat. Er staat 38 in maar ik draag altijd een 38, soms zelfs 36. Maar hier pas ik echt niet in. Jammer, is wel een mooie rok.
View translation Automatically translated. Turn off
February 18, 2016
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Blij mee
View translation Automatically translated. Turn off
February 17, 2016
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Très belle qualité mais je le pensais plus grand. Dommage il me vas pas.
View translation Automatically translated. Turn off
January 30, 2016
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Goede service en snelle levering!
View translation Automatically translated. Turn off
October 11, 2015
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
veste en mauvais état, défauts non décris dans l'annonce, manches trouée, mitée recousue et sale.
View translation Automatically translated. Turn off
Response by seller:
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Geannuleerd
View translation Automatically translated. Turn off
September 24, 2015
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Het pakketje werd prima op tijd verzonden, maar erg lang onderweg!
View translation Automatically translated. Turn off

Download the Catawiki Auction App

Download on the App Store Download on the App Store

X
Not registered yet?
By creating your free Catawiki account, you’ll be able to bid on any of our 35,000 special objects up for auction every week.
or Sign in