You haven't verified your email address yet

Wouw top

Location: Nl Netherlands
Feedback score: 99.0% (103 reviews)
(last 12 months)
Number of reviews: 103
Catawiki member since: March 16, 2014
98
Positive
4

Neutral
1
Negative
March 12, 2019
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Faithful gems, but please do not put scotch tape to close plastic sleeve of gem certificate. Boring to remove it and let sleeves dirty and sticky...
View translation Automatically translated. Turn off
Response by seller:
We are completely surprised and do not understand what you mean?
Always available to resolve complains.
March 5, 2019
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
ok arvd. very beautiful red spinel for my coll.
thanks a lot
best regards
fsj
View translation Automatically translated. Turn off
February 1, 2019
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
tutto ok.....molto bella
View translation Automatically translated. Turn off
January 30, 2019
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Très bon vendeur, efficacité pour l'envoie,a première vue objet correspondant à l'offre merci
View translation Automatically translated. Turn off
January 24, 2019
Everything perfect, thank you!!
January 23, 2019
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
je n'ai jamais reçue mon achat
View translation Automatically translated. Turn off
Response by seller:
We are suprised and disappointed!
It's about a delivery almost a year ago (10 months minus 2 days to be precise).
The good thing about Catawiki is, 'as soon as something goes wrong the buyer can complain. Catawiki holds the paid money until everything is resolved. We are known for a good service and do everything to satisfy. Also in your case. It is therefore strange that we never heard anything. until today we receive a negative feedback 10 months later. That is not correct in our opinion and therefore totally disagree with you. Once again Catawiki always mediates until there is a perfect solution. But then the problem or disagree must be known. Too bad it went like this. Was en is not needed for anything. All problems are if they are known and there are to be solved in a reasonable time.
January 13, 2019
Second purchase.

All delivered as stated and showed.

Thank you!!
January 7, 2019
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
La penna è perfetta, l'imballaggio originale pure.
Complimenti, sicuramente un venditore consigliato.
Grazie.
View translation Automatically translated. Turn off
January 4, 2019
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
everything in the best way expected

thanks a lot
View translation Automatically translated. Turn off
December 28, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
fantastic!!! Will buy again!!!
View translation Automatically translated. Turn off
December 23, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Sorry for my delay feedback. I was in a long trip after I received the pen.

I am totally satisfied about both the pen received and the delivery.

Thanks and have a nice holiday.
Dubai
View translation Automatically translated. Turn off
December 21, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
didn't receive any item after so many days
View translation Automatically translated. Turn off
Response by seller:
Because of the holiday (Christmas) seasons international deliveries might have a longer delivery time.
If you now look at the Track & Trace Code you can see that the driver is on his way for delivery to your address. We therefor do not find your feedback realistic, while we have no influence on this. The day immediately after your payment we have sent the package to you.
December 18, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
The object is just like the description.
The packaging was adequate and very secure.
Shipping in perfect conditions and very fast.
I am very satisfied.
View translation Automatically translated. Turn off
December 15, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Artikel keurig verpakt en snel ontvangen. Kleur was afwijkend van de getoonde afbeelding in de kavel, maar is op zich geen probleem.
View translation Automatically translated. Turn off
December 11, 2018
La pluma ha llegado, por fin.Es muy bonita y está en perfectas condiciones.Me ha costado un poco pelearme con Correos España, porque, el paquete por un lado, no habían visto la dirección correcta.Salu
December 5, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Snel geleverd en geweldig goed verpakt.
Mooi product, hoewel ik een andere pen verwacht had.
View translation Automatically translated. Turn off
December 4, 2018
OK!OK!OK!
December 2, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Dit was weer een ontzettend goede ervaring bij Wouw. Er was een verschil tussen de foto en de omschrijving van het kavel. Na contact leverde Wouw de voor mij voordeligste optie. Ik wil hem hier erg vo
De pen is werkelijk waar schitterend. Ik ben heel gelukkig met mijn aankoop
View translation Automatically translated. Turn off
November 27, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Magnifico oggetto in perfetto stato. Imballaggio accurato. Super
View translation Automatically translated. Turn off
November 25, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Uiterst hoge kwaliteit zonder enige sporen van gebruik, zeer snelle levering, een aanrader !!
View translation Automatically translated. Turn off
November 22, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
next day delivery , superb
View translation Automatically translated. Turn off
November 21, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Snelle levering en goede kwaliteit
View translation Automatically translated. Turn off
November 19, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Very professional seller, item in excellent condition, just as discribed. Recomend this seller anytime. Thanks
View translation Automatically translated. Turn off
November 17, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Perfect. Kavel snel ontvangen. Goed en netjes ingepakt. Pen is fantastisch. Al met al boven verwachting. Bied en koop met zekerheid.
View translation Automatically translated. Turn off
November 9, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Merci
C'est super
View translation Automatically translated. Turn off

Download the Catawiki Auction App

Download on the App Store Download on the App Store

X
Not registered yet?
By creating your free Catawiki account, you’ll be able to bid on any of our 50,000 special objects up for auction every week.
or Sign in