You haven't verified your email address yet

ALHO Watches pro

Location: Nl Netherlands
Feedback score: 97.0% (67 reviews)
(last 12 months)
Number of reviews: 67
Catawiki member since: June 17, 2016
65
Positive
0

Neutral
2
Negative
July 15, 2019
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Tudo em ordem.
Relógio lindo numa caixa condizente.
Recomendo o vendedor.
View translation Automatically translated. Turn off
June 13, 2019
I just noticed when I opened the box that the watch is damaged. Very unfortunate! Your response that you have contacted your carrier is not enough and sufficient. Returned item 2weeks ago (43eur extra
Response by seller:
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Dear Sir,
We are sorry to hear this
We have sent your order insured. We have informed our carrier and gave you a refund.
View translation Automatically translated. Turn off
April 16, 2019
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Item como descrito e envio rápido. Só 1 senão,a caixa veio trocada. Mas estou satisfeito 100%. Obrigado.
View translation Automatically translated. Turn off
March 29, 2019
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Livraison très rapide. Bien emballé. Super
View translation Automatically translated. Turn off
March 29, 2019
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Muy bien todo, excepto un pequeño problema la dirección de destino no era correcta, me llamó el transportista y le di la correcta.
View translation Automatically translated. Turn off
March 26, 2019
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Alles naar wens en blij met de aankoop .
View translation Automatically translated. Turn off
March 22, 2019
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Tutto perfetto.
View translation Automatically translated. Turn off
March 19, 2019
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Envoi rapide et sécurisé. Parfait.
View translation Automatically translated. Turn off
March 18, 2019
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Communicatie prima, zoals beschreven en snel ontvangen.
View translation Automatically translated. Turn off
March 3, 2019
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Delivery was perfect, but In less than 7 days the new watch that I received is broken!!!
View translation Automatically translated. Turn off
Response by seller:
Please note: some elements on this page have been translated automatically.

Please contact us so that we can check whether the defect is covered by the warranty
View translation Automatically translated. Turn off
February 25, 2019
Pleasure to work with you! Everything it was correct, I got my item for 7 days to New York City. Thank you!!!
February 13, 2019
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Muy contento con el producto
Gracias.
View translation Automatically translated. Turn off
February 5, 2019
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Reloj recibido en pocos días y muy bonito, contento con la compra
View translation Automatically translated. Turn off
January 23, 2019
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
AAA class provider. I really suggest using​ this seller.
View translation Automatically translated. Turn off
January 16, 2019
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
???
View translation Automatically translated. Turn off
January 10, 2019
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Alles reibungslos abgelaufen. Paket kam in einwandfreiem Zustand an. Keine Beanstandungen.
View translation Automatically translated. Turn off
January 8, 2019
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Zending netjes volgens planning aangekregen, zeer mooie horloge! ?
View translation Automatically translated. Turn off
January 8, 2019
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Horloge werkte niet naar behoren, kan gebeuren. Door Verkoper keurig afgehandeld.
View translation Automatically translated. Turn off
December 14, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Recebido. Bem acondicionado, com caixa própria e documentos.
Muito satisfeito
António d'Almeida Santos
View translation Automatically translated. Turn off

Download the Catawiki Auction App

Download on the App Store Download on the App Store

X
Not registered yet?
By creating your free Catawiki account, you’ll be able to bid on any of our 50,000 special objects up for auction every week.
or Sign in