You haven't verified your email address yet

het-pandhuis pro top

Location: Nl Netherlands
Feedback score: 98.1% (163 reviews)
(last 12 months)
Number of reviews: 163
Catawiki member since: September 3, 2015
158
Positive
2

Neutral
3
Negative
November 9, 2019
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
heel tevreden met het gekochte en de zeer correcte afhandeling HELEMAAL TOP
View translation Automatically translated. Turn off
November 8, 2019
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
tevreden
View translation Automatically translated. Turn off
November 2, 2019
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
All perfect. A real pleasure to deal with. Highly reliable. Hope to make business again. Kind regards.
View translation Automatically translated. Turn off
November 2, 2019
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Geheel tevreden met hanger en ketting. Hartelijk dank daarvoor.
View translation Automatically translated. Turn off
November 1, 2019
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Perfect & timely delivery.
thank you.
View translation Automatically translated. Turn off
October 31, 2019
I have received the item on time and without any defects. I am fully satisfied. thanks for all, regards.
October 31, 2019
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
juste parfait.

très belle épingle (mieux que sur les photos) et un rapidité de livraison top...
View translation Automatically translated. Turn off
October 30, 2019
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
l'articolo è esattamente come da recensione, perfetto e molto bello ! arrivato in pochi giorni
View translation Automatically translated. Turn off
October 29, 2019
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Bellissimo anellino, come da descrizione. Spedizione e imballo perfetti
View translation Automatically translated. Turn off
October 24, 2019
Net mijn mooie halsketting en armband in ontvangst genomen. Heel mooi! Snelle verzending, heel blij mee. Dankjewel!
October 22, 2019
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Todo perfecto, vendedor recomendable.
View translation Automatically translated. Turn off
October 18, 2019
Fast shipping, carefully packaged.
Beautiful ring, it’s gonna be a lovely gift!
Thank you!
October 17, 2019
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Mooie ketting
View translation Automatically translated. Turn off
October 12, 2019
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Mooie ring, bedankt voor het fijne aanbod, groet, Ria
View translation Automatically translated. Turn off
October 10, 2019
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Mikropakket heeft het pakket, zonder reden te melden, niet bezorgd, terwijl we de hele dag thuis waren. Ik denk dat de verkoper niets te verwijten valt. of men moet een andere verzendmethode kiezen?
View translation Automatically translated. Turn off
October 8, 2019
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
ottimo venditore
View translation Automatically translated. Turn off
October 7, 2019
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Top
View translation Automatically translated. Turn off
October 1, 2019
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Ningún problema llego en el plazo dado
View translation Automatically translated. Turn off
September 27, 2019
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Levering zou om 12.00uur geschieden. Tot op heden is er op mijn adres niets bezorgd het is nu 19.20uur. Voor niets zitten wachten. Er staat wel vermeld dat het pakket is bezorgd.Dit is niet het geval
Ik heb inmiddels vroeg in de ochtend de verwachte ketting ontvangen met de excuses van de bezorger dat het druk was.
View translation Automatically translated. Turn off
Response by seller:
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Geachte heer Albers

U heeft het kavel 25-09-2019 in de avond betaald, wij hebben het kavel 26-09-2019 in de ochtend verstuurd. De geplande bezorging van het pakket was 27-09-2019 maar de koerier heeft dit helaas niet gehaald en het kavel 28-09-2019 in de ochtend geleverd. Catawiki verwacht van ons dat we producten binnen 3 dagen leveren en aan die verwachting hebben we voldaan. Wij hebben helaas geen invloed op de route en drukte bij de koerier. Ik hoop dat u veel plezier van u kavel zult hebben.
View translation Automatically translated. Turn off
September 26, 2019
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Leuke ring, goed verpakt en snelle verzending! Bedankt
View translation Automatically translated. Turn off
September 19, 2019
Really good service 2nd Fed ex
September 18, 2019
Perfekt!
Schnelle und korrekte Lieferung, sehr zu empfehlen!!!
September 7, 2019
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Mooie armband, zoals vermeld
View translation Automatically translated. Turn off
September 4, 2019
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Prachtige ring 👍
View translation Automatically translated. Turn off
August 29, 2019
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Catena molto robusta, bella e di grande effetto
View translation Automatically translated. Turn off

Download the Catawiki Auction App

Download on the App Store Download on the App Store

X
Not registered yet?
By creating your free Catawiki account, you’ll be able to bid on any of our 50,000 special objects up for auction every week.
or Sign in