You haven't verified your email address yet

mauriart

Location: It Italy
Feedback score: 100% (19 reviews)
(last 12 months)
Number of reviews: 19
Catawiki member since: November 19, 2016
18
Positive
1

Neutral
0
Negative
December 10, 2019
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Ottimo
View translation Automatically translated. Turn off
November 25, 2019
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
ok perfetto
View translation Automatically translated. Turn off
November 14, 2019
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Bel dipinto, giunto ben imballato ed in ottime condizioni, spedizione velocemente giunta al mio domicilio.
View translation Automatically translated. Turn off
November 4, 2019
Great and fast service !
October 30, 2019
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Ottimo venditore!
Imballaggio da manuale!
Spedizione velocissima!
Tutto ok + + + + + + +
View translation Automatically translated. Turn off
October 30, 2019
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Alles bestens. Sehr schöne Bilder.
View translation Automatically translated. Turn off
July 30, 2019
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Oggetti arrivati tempestivamente, imballo adeguato ma "costoso"...purtroppo le macchie presenti pregiudicano la bellezza ed il valore delle opere..
View translation Automatically translated. Turn off
Response by seller:
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Buongiorno gentile acquirente, non capisco il feedback neutro e spiego il motivo.
Ha acquistato a 10 euro per una e 15 euro per l'altra due incisioni che si vendono in negozio minimo a 200 euro ciascuna. La descrizione diceva testualmente " presenza di macchie e normali segni del tempo trascorso", per altro data l'alta epoca parliamo della metà del 1700, erano veramente in ottimo stato senza strappi o mancanze.Per il costo della spedizione posso essere in parte d'accordo ma deve tenere conto del materiale e del tempo per l'imballo. Sarei stato molto più contento rimborsarla e riavere indietro le due incisioni. Forse prima di dare sommari giudizi bisognerebbe essere solo un pò più obiettivi. Comunque grazie per il suo ottimo acquisto e cordiali saluti.
View translation Automatically translated. Turn off
July 24, 2019
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Nessuna osservazione. Tutto perfetto sia imballaggio che spedizione
View translation Automatically translated. Turn off
July 19, 2019
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Ottimo servizio, precisione e puntualità
View translation Automatically translated. Turn off
June 18, 2019
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Grazie! Tutto in ordine!
View translation Automatically translated. Turn off
May 22, 2019
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Il lotto nonostante la confezione accurata è arrivato con vetro rotto e cornice aperta - immediata disponibilità a risolvere il problema da parte del venditore
View translation Automatically translated. Turn off
May 8, 2019
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Opera originale e di qualità. La tela è totalmente assottigliata ed in pessime condizioni, non doveva assolutamente viaggiare in questo stato.
View translation Automatically translated. Turn off
April 18, 2019
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
OK ! - positivo
View translation Automatically translated. Turn off
April 17, 2019
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
tutto bene.
Grazie
View translation Automatically translated. Turn off
April 5, 2019
Delighted with purchase and very much appreciate the excellent packing and the rapid transit. Thank you Maurizio!
Response by seller:
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Competente e gentile acquirente , pagamenti rapidi . Grazie mille
View translation Automatically translated. Turn off
January 3, 2019
Positive. Well packaged and soon delivered.
December 28, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Tutto perfetto, consegna rapida e accurata
View translation Automatically translated. Turn off
December 13, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
La consegna è avvenuta nei tempi previsti. Il prodotto integro, l'imballo eccellente.
Saluti e auguri per le prossime festività
View translation Automatically translated. Turn off

Download the Catawiki Auction App

Download on the App Store Download on the App Store

X
Not registered yet?
By creating your free Catawiki account, you’ll be able to bid on any of our 50,000 special objects up for auction every week.
or Sign in