You haven't verified your email address yet

pepeabalde

Location: Es Spain
Feedback score: 97.4
Number of reviews: 121
Catawiki member since: September 27, 2016
114
Positive
4

Neutral
3
Negative
December 10, 2018
Pacco perfettamente imballato, statuina più bella dell'aspettativa, breve il tempo di attesa, bravissimo venditore, grazie🙋🏼
December 8, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
All was perfect, great seller
View translation Automatically translated. Turn off
December 6, 2018
Very bad sell The clock is damaged
window is broken up from the clock
The clock did`nt serviced by professional watchmaker
The clockpin of the watch is broken
The Invoice is missing ,
Response by seller:
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
I'm sorry to say that you lie and call me a liar, and I can not tolerate that. I have sold more watches, all are checked before the sale, this worked perfectly, I always indicate the defects of the items that I put to auction. The photos and the description indicate tiny faults in the dial, it is a clock over 100 years old, the rest was perfectly. If you do not know how to use the watch you should have asked before breaking the crown, you should also have sent me pictures of what you say is broken, and in any case, an educated person would have spoken with the seller before putting a rating like yours, not because it's negative, but because of offense.
View translation Automatically translated. Turn off
December 3, 2018
OK!OK!OK!
December 3, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Beautiful figurine of silver plated, thanks...
View translation Automatically translated. Turn off
November 26, 2018
Tutto ok, bravissimo venditore, grazie, buon lavoro
November 22, 2018
Took more than 4 weeks to get delivery and had to contact the agency myself. Very dissatisfied
Response by seller:
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
The shipment was made two days after receiving the payment and it has taken three weeks to arrive, not more than four. I sent the location of the lot as soon as you requested it, I wrote to the agency, you were not at the address when the delivery was made, so you had to call them yourself, just missed asking me to take it personally to your house. You are absolutely unfair, transportation problems are not the fault of the seller, and even less if you are not at home when they take you the lot. I hope you do not bid on any of my articles again, I am very dissatisfied with you as a buyer.
View translation Automatically translated. Turn off
November 19, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Ho scritto due volte al Venditore (ed anche a Catawiki), ma non ho avuto risposta. Inoltre non si riesce ad allegare le foto dell'elefante arrivato rotto al messaggio di sistema.
View translation Automatically translated. Turn off
Response by seller:
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Falso, somos vendedores muy serios y siempre nos comunicamos con los compradores, su correo nos llegó 1 semana después de que recibiera el paquete y estaba en blanco, ya no estábamos en plazo para una reclamación al transportista pero de todas formas llamamos a Catawiki para buscar una solución. Catawiki reconoce que el aviso nos llegó tarde y sin contenido, por lo tanto no hubo ninguna responsabilidad por nuestra parte. Catawiki ofreció un trato al comprador que deseaba quedarse el lote.
View translation Automatically translated. Turn off
October 29, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
zeer snelle verzending goed verpakt mooie cloisonne vazen.
View translation Automatically translated. Turn off
October 10, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Tutto ok.grazie
View translation Automatically translated. Turn off
October 1, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
very nice!
View translation Automatically translated. Turn off
September 24, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Muchas Gracias !! Hermosa figura de cerámica!!!
View translation Automatically translated. Turn off
July 19, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Fast shipping, little damage to one of the glasses though it was carefully packed
View translation Automatically translated. Turn off
April 12, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
El envío muy rápido. El vendedor amable y fácil de contactar. Gracias
View translation Automatically translated. Turn off
March 5, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Perfecto un 10 de vendedor
View translation Automatically translated. Turn off
March 2, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
alt i orden og kom som lovet
View translation Automatically translated. Turn off
March 1, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
I have Not got the item !!!
View translation Automatically translated. Turn off
Response by seller:
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
El lote ha sido devuelto pues el comprador no lo ha recogido.
The litem has been returned because the buyer has not collected it at destination
View translation Automatically translated. Turn off
January 26, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Solo qualche perplessità sull'autenticità mancando il marchio Lladrò sotto l'oggetto
View translation Automatically translated. Turn off
January 23, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Bellissimo oggetto, ottimo imballaggio e tempi rispettati
View translation Automatically translated. Turn off
January 13, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.

Ottimo
View translation Automatically translated. Turn off
December 25, 2017
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Excelentemente embalada
View translation Automatically translated. Turn off
December 18, 2017
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Buongiorno le comunico che il la scultura del cavallo da me acquistata è arrivata danneggiata!!
ho provveduto ad informare Catawiky .
posso documentare il tutto con foto dettagliate.
attendo news
View translation Automatically translated. Turn off
Response by seller:
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Si el comprador no se pone en contacto con el vendedor, es imposible que se busque una solución satisfactoria como es mi costumbre hacer en las pocas ocasiones en que se ha producido algún daño durante el transporte
View translation Automatically translated. Turn off
December 10, 2017
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
veramente un oggetto originale e bello
View translation Automatically translated. Turn off
December 4, 2017
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
il pacco era stato fatto bene ma non è servito
perché i due lotti si sono danneggiati lo stesso.
View translation Automatically translated. Turn off
November 28, 2017
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
parfait, merci.
View translation Automatically translated. Turn off

Download the Catawiki Auction App

Download on the App Store Download on the App Store

X
Not registered yet?
By creating your free Catawiki account, you’ll be able to bid on any of our 50,000 special objects up for auction every week.
or Sign in