You haven't verified your email address yet

www.multimineral.pl top

Location: Pl Poland
Feedback score: 98.8% (331 reviews)
(last 12 months)
Number of reviews: 331
Catawiki member since: October 12, 2016
320
Positive
7

Neutral
4
Negative
August 31, 2018
Excellent package
August 25, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Venditore molto corretto e leale.disponibilita'e serieta'.lotto interessante spedito con imballaggio perfetto.venditore OK!!
View translation Automatically translated. Turn off
August 25, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Echantillons conformes
View translation Automatically translated. Turn off
August 24, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
In questi ultimi 3/4 anni ho comprato poche cose , sempre rimasto soddisfatto. Solo una volta parere negativo per un venditore, che voleva prendermi per i fondelli, causa tardata spedizione, .
View translation Automatically translated. Turn off
August 24, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Het heeft alleen erg lang geduurd
View translation Automatically translated. Turn off
August 22, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Thanks
View translation Automatically translated. Turn off
August 20, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Perfect delivery! Thanks you!
View translation Automatically translated. Turn off
August 20, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
nice and fast
View translation Automatically translated. Turn off
August 14, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
ok
View translation Automatically translated. Turn off
August 14, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Commande rapide et en parfait état *****
View translation Automatically translated. Turn off
August 12, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
problem with the item quality and weight
View translation Automatically translated. Turn off
Response by seller:
1.What problem? Seven photos taken using a macro lens. Quality is the same as the photos shows
2.Gold have 0,3574 g which means less than a 1 gram and this is exactly how it is written in the auction
August 11, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Very nice item, good packaging and shipment
View translation Automatically translated. Turn off
August 9, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
I just received the package. It's a wonderful mineral/crystal of an extraordinary warm and beautiful color. Thank you!
View translation Automatically translated. Turn off
August 7, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Bien. Très bon emballage comme toujours avec ce vendeur.
View translation Automatically translated. Turn off
August 2, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
goed geleverd
View translation Automatically translated. Turn off
August 2, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
joli. merci
View translation Automatically translated. Turn off
August 2, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Belle pierre - bien amballée - envoi rapide. Merci
View translation Automatically translated. Turn off
July 30, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
L'Autonite a eu pas mal de dégât lors du transports, de multiples cristaux s'étant retirer de la roche
View translation Automatically translated. Turn off
Response by seller:
Hello,

Sorry to hear that;-( I always try my best to secure all specimens but sometimes it is not enough;-(. Please send me a photo of the damaged specimen and then i will give You a full refund for Your purchase!

Best regards
Radek
July 30, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Muy inestable....y se rompe en tus manos...
View translation Automatically translated. Turn off
Response by seller:
Hi,

Of course, it is fragile! Rutile crystals have less than 1mm thickness so it is obvious that the specimen is unstable. With specimens like this you have to handle very carefully.
So if the specimen survived shipping by mail and then You broke it , so i do not know where my fault is;-(? sorry but this is not fair;-(

Regards
Radek
July 23, 2018
There was a issue with the stone I bought I contacted the seller and he gave me a refund, excellent communication.
Response by seller:
Hello,
Sorry to hear that but which way are you contact with me? on catawiki there is no message from You:-( if the specimen came damaged i will give a full refund. Please send me a photo of the damaged specimen.
Best regards
Radek
July 23, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Muy guay...
View translation Automatically translated. Turn off
July 23, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Buen material y rápido envío
View translation Automatically translated. Turn off
July 23, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Wonderful item.
I never saw this type of crystallization.
Super packed and very quick delivered..
View translation Automatically translated. Turn off
July 23, 2018
Good wares + deductet shipping fees -
- bought 2 lots,
Keep it up!
July 21, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Superbe .Merci beaucoup
View translation Automatically translated. Turn off

Download the Catawiki Auction App

Download on the App Store Download on the App Store

X
Not registered yet?
By creating your free Catawiki account, you’ll be able to bid on any of our 50,000 special objects up for auction every week.
or Sign in