You haven't verified your email address yet

user-5b12a2f

Location: It Italy
Feedback score: No feedback score yet
(last 12 months)
Number of reviews: 5
Catawiki member since: May 9, 2019
3
Positive
0

Neutral
2
Negative
December 4, 2019
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Incomplete levering niet opgelost.
View translation Automatically translated. Turn off
Response by seller:
Please note: some elements on this page have been translated automatically.


You have received n. 8 Murano glass tiles, Mazzega brand for only 1 euro, I warned you that by packing I had broken some tiles, but you wanted the lot anyway, because it was definitely a deal no. 8 tiles for 1 euro ... and do a negative review too, it takes a lot of courage. My compliments. I am a very serious person, I work with care and precision, but I do not accept negative judgments about myself. Remember: 8 Murano glass tiles for a total of 1 euro !!!
View translation Automatically translated. Turn off
November 13, 2019
It all came. All very well. Thank you very much
Response by seller:
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Thank you so much!!
View translation Automatically translated. Turn off
October 16, 2019
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Well packed, superb lamp in good quality! Thanks!
View translation Automatically translated. Turn off
Response by seller:
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Thank you so much !!!!
View translation Automatically translated. Turn off
July 2, 2019
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Volgens de verkoper is het mijn schuld. Als je iets op de veiling koopt dan wil dat artikel toch heel graag hebben. Jullie gebeld en gemaild maar geen reactie. Ben erg teleurgesteld en boos.
View translation Automatically translated. Turn off
Response by seller:
Please note: some elements on this page have been translated automatically.

I'm very sorry for what you write. first of all I made a very accurate and well-protected packaging, I am not sure that the lamp has arrived broken and you were not you while you opened the package to drop it, we do not know the truth.
also I was very kind and helpful, even if I'm sure it wasn't my fault, I sent you pictures of other lamps to partially replace this, these were our agreements right? You wrote that you were out of your town and we would have made a deal ... ok! Thank you
View translation Automatically translated. Turn off
June 25, 2019
Excellent seller. Fast shipping and very good service. Great experience. Very nice seller.
Response by seller:
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Thank you so much !!!
View translation Automatically translated. Turn off

Download the Catawiki Auction App

Download on the App Store Download on the App Store

X
Not registered yet?
By creating your free Catawiki account, you’ll be able to bid on any of our 50,000 special objects up for auction every week.
or Sign in