You haven't verified your email address yet

zhouju123

Location: Cn China
Feedback score: 94.7
Number of reviews: 47
Catawiki member since: May 6, 2017
36
Positive
9

Neutral
2
Negative
June 16, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Very fast and good, thanks from France !
View translation Automatically translated. Turn off
April 23, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Picobello.
Thank you
View translation Automatically translated. Turn off
April 23, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
I just received the package,it is too late, it took too much time and I have received other items from the same country(China) in less than two weeks and this item took more than 6 weeks
View translation Automatically translated. Turn off
April 3, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Fast shipping, but inferior material. Two teeth were broken, the lower jaw does not fit. There were several unrealistic parts, not detailed and raw. I complained. The answer was: send photo's....
View translation Automatically translated. Turn off
Response by seller:
Hello, Sir: look at your message today. You mentioned that the lower jaw of the model is very small. All our models are unified, and all sizes are scaled up. If the jaw is broken, we can send you one. All our measurements are the same size as you received.
Thank you
Have a nice day.
March 20, 2018
My item is never delivered and tracking number that seller provide is somewhere delivered in Brazil !!! Totally incorrect seller just loosing of money for nothing and time
March 18, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Arrived faster than I expected.

Remarks:
- Horn core bone has been sawn off so without horns the skull is less useable for educational purposes
- Lower jaw front teeth missing (also sawn off)
View translation Automatically translated. Turn off
March 10, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Comforme a la description tres belle corne et avec un petit cadeau pour la nouvelle année...merci pour l écharpe
View translation Automatically translated. Turn off
March 9, 2018
Very happy with product exactly as sold
March 9, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Sehr schöner Jak-Schädel mit Verzierungen. Dieses Produkt hat uns begeistert und wir werden die tolle Handarbeit schätzen.
View translation Automatically translated. Turn off
February 26, 2018
Skull is not delivered. It's been taken by the douane. I have to fill in a form in order to get it hopefully, ... But it's not sure .. Please contact me if you can help with this
Response by seller:
Hello Sir (madam): we have just contacted China post logistics company to check your goods. There are no other problems. You only need to help customs clearance, according to customs requirements.
If we can help you, please feel free to contact us. We are always here.
Thank you very much.
Wish you success
Zhou ju
February 23, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
De schedel die ik kocht was zeer goed ingepakt zodat er geen schade mogelijk was. Ook zeer snelle levertijd!
View translation Automatically translated. Turn off
February 22, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
20/20
View translation Automatically translated. Turn off
February 18, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
sinds 03 febr. "onderweg", nog niets ontvangen
View translation Automatically translated. Turn off
Response by seller:
Hello, Sir (madam) : your order is due on January 31.
We submit the goods to TNT transportation company on February 1st.
On February 2nd, TNT transport company delivered our tracking number.
Your goods have been duly delivered on February 6th.
We have contacted TNT transport, and the answer has been completed.
Catawiki you have a tracking number and detailed delivery details in your order. We will send your tracking number immediately, and you can check it. I wish you happy.
February 14, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Colis reçu sans encombre, rapidement et empaqueté sérieusement.
Très satisfait
View translation Automatically translated. Turn off
February 14, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
snel geleverd en goed verpakt
View translation Automatically translated. Turn off
February 9, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Arrivé aujourd'hui, reste à monter : fait une bonne figure
View translation Automatically translated. Turn off
February 7, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Perfect goods and perfect seller.

View translation Automatically translated. Turn off
February 1, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
rien de plus a ajuter;
je suis satisfait concernant l'achat
View translation Automatically translated. Turn off
January 31, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
The butterflies I ordered came completely broken in a package. The seller refers to the rules of Catawiki. I had to open the package when it came, in the presence of the deliveryman. Nobody does that.
View translation Automatically translated. Turn off
Response by seller:
Hello, Sir (madam): when we submit the goods to TNT logistics company, the goods are in good condition.

Damage to cargo transport, according to catawiki, cargo damage needs to be proved by logistics company.

We have contacted TNT logistics company and received a good reply.

If you can't prove the loss, we can negotiate a settlement until there is an answer.
January 30, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
J'ai bien reçu tous les articles de cette vente. Ils étaient soigneusement emballés et conformes aux photos. Je recommande vivement ce vendeur aux autres acheteurs.
View translation Automatically translated. Turn off
January 29, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
package was damaged and inside was soaking wet, the paper wrapping already started to decay, it took one hour to clean and still can not keep it inside the house because of the foul stenge/smell
View translation Automatically translated. Turn off
Response by seller:
Hello, Sir (madam) : the goods are complete and tidy before delivery.

The outer packing is dry and there is no water.

It may have been wet during the shipment.

You can contact the logistics company for questioning.

thank you
January 16, 2018
Item has no arrived yet!
Response by seller:
Thank you so much
We have been tracking the shipment information of the goods.
The goods were sent on January 3rd and arrived in Europe about 20 days or so.
China post logistics.
December 29, 2017
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Very good
View translation Automatically translated. Turn off
FLX
December 28, 2017
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
parfait, merci. au plaisir d'une prochaine transaction
View translation Automatically translated. Turn off
December 27, 2017
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Quanto aggiudicato è stato spedito solo dopo numerosi solleciti. Prodotto di pessima qualità, assolutamente non corrispondente alle foto. Imballato già rotto, la fusione era difettosa e storta.
View translation Automatically translated. Turn off
Response by seller:
You contacted us via email, saying that the goods were broken and needed to be returned or refunded, so we contacted DHL logistics company and received the reply of the correct signing of the goods. No harm.

We ordered a solid package for 8 euros.

We have not received any damage from the buyer's damaged pictures or the goods provided by DHL logistics company. We also sent a message to remind you that you need the goods damaged by DHL logistics company, but you didn't reply to us.

We're all in kind, and there's nothing that you don't describe.


I think honesty is a big problem.

Download the Catawiki Auction App

Download on the App Store Download on the App Store

X
Not registered yet?
By creating your free Catawiki account, you’ll be able to bid on any of our 35,000 special objects up for auction every week.
or Sign in