You haven't verified your email address yet

Viaggitribali pro

Location: It Italy
Feedback score: 90.9% (11 reviews)
(last 12 months)
Number of reviews: 11
Catawiki member since: September 5, 2016
10
Positive
0

Neutral
1
Negative
May 7, 2019
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Perfect !! Grazie Mille 😊
View translation Automatically translated. Turn off
March 24, 2019
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
ok
View translation Automatically translated. Turn off
March 21, 2019
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Perfect business. Thanks
View translation Automatically translated. Turn off
February 14, 2019
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Alles ist super gelaufen, schnelle Lieferung, vielen Dank!
Tutto è andato alla grande, consegna veloce, grazie!
View translation Automatically translated. Turn off
January 15, 2019
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Ottimo imballo e precisione nella tempistica di spedizione. L' oggetto corrisponde alle immagini sul sito.
View translation Automatically translated. Turn off
December 3, 2018
Having to wait for the item was not a problem because the postal services can be complicated, but to finally receive the much anticipated lot and be broken in two is very sad.
Response by seller:
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Sorry Anastacia. It's not our fault!
Our expeditioner (Gls) dont export to Turkish private client.
I must to use unfornutaly for fisrst and last time "stupid" normal post and they lost before the first expedition without inform us. Later you told me now that they broken the pisce. I'm so sorry. We can to give back your money and I will contest immediatly to poste (SDA) .
I'm sorry but what we can do?

You can send me photo? we put inside so many pluriball. Thanks
View translation Automatically translated. Turn off
December 3, 2018
it was perfect thank you
October 29, 2018
Please note: some elements on this page have been translated automatically.
Ricevuto il lotto del quale sono completamente soddisfatto.
View translation Automatically translated. Turn off

Download the Catawiki Auction App

Download on the App Store Download on the App Store

X
Not registered yet?
By creating your free Catawiki account, you’ll be able to bid on any of our 50,000 special objects up for auction every week.
or Sign in