You haven't verified your email address yet

Kings medal set Albert 1 and Elizabeth. Leon Vogelaar 1915

Lot reference 30341717
Kings medal set Albert 1 and Elizabeth. Leon Vogelaar 1915

The auction you are viewing has now ended

Show current auctions

Valid bid!

In order to place your bid, you'll only need to sign in or create a free account.

Already registered?

Waiting for extension Lot closed Open for bids in Lot closes in: Offer expires in:

Your bid Current bid $11
Reserve price not met
Next minimum bid $17
Location: Belgium
Auction fee: 9% of the winning bid
Shipping to United States: $76.96
$
$

No bids placed.

$11 Bidder 6191
04-11-2019 22:48:50

Belgium - 1915 - Bronze

Object: Kings medal set Albert 1 and Elizabeth. Leon Vogelaar 1915
Material: Bronze
Estimated Period: 1915
Country of Origin: Belgium
Condition: Excellent condition - barely used with minimal signs of aging & wear

Set of 2 medals, Albert I and Elisabeth, former Belgian monarchs.
Solid bronze, signed Léon Vogelaar, 1915.
In collection condition.
Total diameter: 30 cm.
The pictures are an integral part of the description.

Be user-243f561  

Catawiki member since May 14, 2018, received 185 reviews in total (115 in last 12 months)

Feedback score: 97.4% (115 reviews)
(last 12 months)
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    pakje goed verzorgd en snel ter plaatse
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-3ad879f January 21, 2020

  • Everything it's o.k. Thank you very much!

    user-5fcb4f5 January 21, 2020

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Superbe objet, très bien arrivé, merci
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-11c19ad January 18, 2020

  • Beautiful item, well packed, good seller 😊👍

    user-a74ff42 January 11, 2020

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Items in goede staat ontvangen. Was heel goed ingepakt. Top!
    View translation Automatically translated. Turn off

    SBu January 11, 2020

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Conforme à ma commande et au descriptif
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-d9d25a1 January 10, 2020

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Danke, gut angekommen 1
    View translation Automatically translated. Turn off

    Kessi December 31, 2019

  • Everything is fine

    user-deb4f06 December 30, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    De geleverde stokknoppen zijn geen wandelstokknoppen maar paraplu handvatten. Ze hebben een dikte van 12 en 14 mm en kunnen onmogelijk als wandelstok zijn gebruikt.
    View translation Automatically translated. Turn off

    Fransj1 December 29, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Perfect.
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-99fe0a6 December 27, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Merci
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-5f9268c December 26, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Vendeur consencieux
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-5f9268c December 26, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    ok
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-7a6661a December 25, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    merci
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-7a6661a December 25, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    vendeur a recommander .
    correcte et bon dialogue .
    Merci
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-7a6661a December 25, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Hello. Product received as per description. It is a pleasure to negotiate with serious and honest sellers. Thank you. Regards
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-bcc4cfc December 23, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    je n'ai jamais reçu le colis !
    le vendeur a voulu me le faire livrer en point relais, je lui ai répondu que pour 25€ de frais de port j'estimais pouvoir me faire livrer directement
    j'attends toujours
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-d2b6b90 December 19, 2019

    Response by seller
    Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Bonjour et merci pour votre évaluation .
    Vous avez demandé un envois a domicile c 'est ce que j 'ai fais.
    Vous avez reçus le numéro de suivit.
    Vous n 'étiez pas présent a votre domicile lors du passage du livreur.
    votre colis a été déposé en point relay vus votre absence .
    Vous aviez tout la possibilité de réceptionné votre colis.
    si on demande une livraison a domicile on fais le nécessaire pour être présent et si ce n 'est pas possible on prends réception de son colis en point Relay. je reste a disposition de mes clients pour tout problèmes . la communication est mieux que une évaluation négative .
    View translation Automatically translated. Turn off
  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Bon dialogue avec le vendeur.
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-5f9268c December 9, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    ok
    View translation Automatically translated. Turn off

    antiguorincon December 8, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Transaction excellente !!
    View translation Automatically translated. Turn off

    SaskiaJongbloet December 2, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Top
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-7a6661a November 28, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Merci
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-7a6661a November 28, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Merci
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-7a6661a November 6, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Belle objet bien emballé.
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-5f9268c November 6, 2019

  • Please note: some elements on this page have been translated automatically.
    Very nice and decorative barometer. It arrived in perfect condition as it was very well packed. The delivery was fast.
    View translation Automatically translated. Turn off

    user-1c9bc50 November 6, 2019

View all reviews

Delivery

The seller will ship the item(s) within 3 working days after receiving confirmation of payment.

Shipping costs are for mainland destinations only.
More information

Customs information

Any other costs or charges such as customs or import duties, customs clearance and handling may also apply during the shipment of your lot and will be charged to you by the involved party at a later stage if applicable.

Shipping costs

United States $76.96
Austria $27.87
Belgium $21.19
France $27.87
Germany $27.87
Italy $33.45
Luxembourg $33.45
Portugal $33.45
Spain $33.45
The Netherlands $27.87
United Kingdom $33.45
Rest of Europe $43.50
Anywhere else $76.96

Save shipping costs

You can pick up this lot from the seller: Banneux (), Belgium.

If you win more than one lot sold by the same seller in the same auction, your shipment will be combined. In this case, only the shipping costs of whichever lot has the highest shipping costs will be applied.

All of our auctions are subject to notarial supervision 

Payment options

Visa Mastercard Sepa_credit_transfer

Share this lot with your friends

We’re sorry, we're unable to accept your bid

Due to an outstanding payment, you currently cannot place any bids on Catawiki.

Once your payment has been processed, you will immediately be able to place your bids again as normal. Please note: If you decide to pay via bank transfer, your payment may take up to 2 working days to be processed. We therefore recommend using one of the direct payment methods available on our payment page.

Pay now

X
Not registered yet?
By creating your free Catawiki account, you’ll be able to bid on any of our 50,000 special objects up for auction every week.
or Sign in